Monday 1 April 2019

Pancut Didalam Bontot Awek Stim


Cerita lucah ini bermula tahun tue spm ler, dlm kelas tue ader ler sorang gadis yg bodynya fuh. tak bolehh tahan wa cakap lu. bagi saya ler. Namanya Inna dan kawan kawan panggil die Inna jer, body die macam pelakon filem blue yg saya tengok sewaktu saya cuti hunggu minggu lalu.
Cuti penggal pun bermula mak, papa dan adik saya semuaya balik kampung tinggallah saya sorang2 dirumah. macam biasalah bila semuanya tiada dirumah saya biasanya tonton filem blue lah. saya dahh mula tak tahan bila tonton filem ni.

Smbil tangan saya gosokkan batang saya yg keras ni. Akupun capai talipon dan terus call Inna, smbil mata ku sdang tonton filem blue, tangan ku sdang meramas batang pelir ku sendiri smbil mulut ku berbual dengaan Inna.

Tiba2 Inna bertanya. ehh. kau nie tonton filem aper ni? Inna dengar semacam sahaja bunyi tu. tanpa saya malu lagie saya terus bagi tau die yg saya sdang menonton filem blue.

Inna bertanya lagie takder orang ker dlm rumah saya ni? aku jawab takder. Inna tanya saya lagi. bolehh tak die ingin datang rumah saya ni? aku tanya balik Inna ingin buat aper datang sini? dia kata die ingin tengok filem blue sebab die kata die tak pernah tengok lagi.

Aku pun kata datang ler. Ha. ha. apa lagi, saya pun tunggu die lebih kurang 25minit die pun sampai dan saya terus bawa die masuk. aku tanya kenapa lambat? dia kata die mandi dulu, smbil die duduk diatas sofa terus matanya menonton filem blue tu.

Aku terus duduk di sebelah dia. saya tanya die best tak. die senyum jer. dan die kata die ingin tengok dari mula balik. aku pun ok jer. dengaan mata nya tak berkelip die terus menonton adegan itu dengaan penuh gairah.

Saya tengak die macam tak tahan dahh ni. saya pun apa lagie retus peluk die smbil tangan saya ramas buah dada die tu. fuh besar gak buah dada die ni.

Dan die pun terus pegang batang saya dan ramas batang aku. makin die ramas batang pelir ku makin tak tahan die nie makin kuat die ramas batang pelir ku makin kuat lah suara dia.

Saya terus buka baju dan seluar die dan baju kecik dengaan seluar kecik. dan selepas itu die pulak bogelkan aku. die kata kat saya yg die ingin buat serupa macam filem tu.

Saya ok jer. aku terus jilat buah dada die serta ramas2 tak cukup dengaan itu saya korek korek puki nya bnyk air die ni. tak cukup dengaan korek saya pun jilat puki die dia pun apa lagie ah.

Uh. em best katanya. selepas itu saya mintak die hisap batang pelir ku. die pun terus hisap dengaan penuh perasaan. sesudah selesai hisap saya punya. saya pun ajak die masuk dlm bilik saya dan suruh die baring di atas katil bujang ku.

Die terus kangkang di atas katil aku. die sdang menanti batang pelir ku. saya terus masukkan batang pelir ku kedalam puki nya. uh inilah kali pertama saya rasai nikmatnya menutuh.

Inna pun terus berbunyi dengaan bermacam bunyi. ah. uh. em. Inna ingin lagi. lagi. La. lagi. la. laju sikit. saya pun terus hayun batang dlm puki dia. die pun manjerit.

Ah. best ni. uh. saya berhenti seketika. dan saya suruh die tongget dari belakang, saya pun balun puki die dari belakang. smbil tue saya lihat lubang bontot nya terkemut-kemut.

Uh. saya memangg tak tahan tengok lubang bontot die ni. saya pun bisik kat telinga die yg saya tak tahan tengok lubang bontot nya yg sdang terkemut tu. Inna pun jawab.

Kalau tak tahan joloklah lubang bontot Inna ni. die berkata lagi. buatlah macam blue filem tu. saya pun tak cakap bnyk dan terus palitkan air liur saya dekat bontot Inna.

Sesudah betul betul basah saya terus masukkan batangku kedalam bontot. uh. ah. saya rasa ketat. tapi saya menekan sedikit demi sedikit lalu terbenam habis batang pelir ku ke dlm bontot dia.

Saya pun sorong tarik. Inna pun apa lagi. ah. uh. eh. saya tengok die lagie stim bila saya buat ikot bontot. dan saya pun tak tahan, terus saya pancut mani ku didalam bontot dia.

Selepas itu Inna mengucapkan terima kasih. dan kitaorang pun mandi bersama.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.