Tuesday 26 March 2019

Henjut Lubang Jubur Bohsia Sundal


Beberapa hari lepas saya pergi ke Bandar k. saya pergi ke salah sebuah pasaraya and tengah saya pilih barang saya ternampak seorang wanita tengah pilih pilih barang juga. saya tengok diaorang memakai baju kurung satin berwarna putih. Di jari jemarinya inai sudah kelihatan pudar.

Jelas diaorang baru kawin beberapa bulan atau minggu sebelum itu. Tapi yang bestnya, baju kurung diaorang tue punyalah nipis sampai saya nampak bra yaang dipakainya. Warna putih dan bergarisan biru.

Nampak seksi gila. Sebaik diaorang mengalihkan tubuhnya mengadap saya, baru saya nampak perut diaorang dah buncit rupanya. diaorang dah mengandung. saya syak mesti anak luar nikah and kawin jika perut dah buncit.

Gaya solekannya pun cam bohsia. jika dah tengok dari depan tue lagilah saya tak tahan, diaorang punya coli punyalah jelas kat dadanya. Berbunga bunga biru kecil menjadi corak latarnya.

Makin lama makin dekat and saya ambil kesempatan untk bertegur sapa dengannya. diaorang orang Muar jugak and datang sendirian. Lakinya bekerja. Lihana (bukan nama sebenar) baru berusia 20 an and baru beberapa bulan kawin.

Saya tak tanya pun pasal kandungannya dah mencecah berapa bulan sebab dari saiz perutnya cam daah 5 bulan. saya ajak diaorang minum kejap and tak sangka diaorang ok jer.

Sambil minum saya borak borak dngn diaorang and saya cuba mengenali diaorang dngn lebih mendalam. Dari gaya cakap diaorang jelas diaorang ni jenis minda kelas bawahan. Bukan educated punya orang.

Orang cam diaorang ni prinsip hidup biasanya mudah. Lepas sekolah cari kerja. Lepas tu kawin. dah itu saja. Lepas tu saya pelawa hantar diaorang balik and diaorang pun ok juga.

And dalam perjalanan tu diaorang minta tolong ingin pinjam duit saya RM50. saya kata ok hanya kena kerja sikit. jika diaorang tanya kerja apa, saya pun beri jawapannya dengan mengusap pehanya yang licin dengan kain satinnya yang licin tu.

Diaorang senyum jer. Melihatkan diaorang bagi respon baik, saya pun patah balik bandar Muar and check in kat hotel. Hotel mana carilah sendiri. Kat hotel Lihana merangkak naik ke katil.

Saya makin stim jika tengok juburnya yang licin dengan kain satin putihnya tu. Lebih lebih lagi jika nampak jalur seluar dalamnya yaang berwarna biru. saya pun terus cium juburnya puas puas.

Lihana tak bergerak menonggeng di atas katil jika diaorang rasa muka saya rapat dekat juburnya. sambil saya cium jubur diaorang saya buka sekali seluar. Lepas tue saya lancap konek saya sambil ramas ramas jubur diaorang yang nampak dah lebar tak sepadan dengan usianya tu.

Saya berlutut belakang diaorang and selak kainnya. Nampak jubur gebunya yaang berseluar dalam. saya tarik seluar dalamnya ke bawah jubur and saya terus sodok konek saya masuk lubang pantatnya.

Saya santak sampai ke dalam and sampai bersatu perut saya di juburnya. Lihana merengek sekejap masa saya santak konek saya ke dalam lubangnya yaang makin licin tu. Agak pelik bagi seorang isteri yaang baru berusia 20 an memiliki lubang pantat yaang agak longgar.

Apa konek saya kecik sangat ke apa. Tipulah. Bini saya and gadis gadis saya selalu sahaja klimaks and suka dengan konek saya yang diaorang orang kata tough and gagah di ranjang.

Jadi saya anggap jelah dah ramai lelaki yaang radak pantat si Lihana nie. Henjut punya henjut saya makin tak tahan. Bukan tak tahan dengan lubang pantatnya, tapi dengan body diaorang yaang saya tengok dari belakang.

Dibaluti baju kurung satin yaang licin and jarang hingga menampakkan colinya. Ditambah pulak dngn juburnya yang sengaja saya tutupkan dngn kain satinnya, licin and menggoda. saya henjut sampai Lihana pula yaang merengek tak tahan.

Melentik body diaorang and dengan sendirinya diaorang sendiri yaang hayun jubur diaorang sampai konek saya keluar masuk lubang pantat diaorang yaang licin berair. "Abang. Lihana tak tahan bang. Oughh. Ouhgh. Lihana dah sampaii. errk. owh." Lihana merengek kuat and dari cermin solek bilik hotel tu, saya tengok muka Lihana tengah stim gila.

Mata putihnya jelas menghilangkan mata hitamnya dngn mulutnya yaang ternganga. Seketika kemudian seluruh tubuh Lihana menggeletar and kemudian diaorang rebah tertiarap sampai konek saya terkeluar dari lubang pantatnya.

"Lihana. awak blh lagi tak?" tanya saya kepadanya. "Abang. sedap sangat la abang punya. Lihana tak tahan sangat." jawab Lihana sambil terlenteng and memandangku. saya menelan air liur melihat perutnya yaang membuyut and licin dibaluti baju kurung satin putihnya.

Coli yang membaluti payudara nya masih jelas kelihatan di dada baju kurungnya yang jarang tu. Lihana menyelak kain and menanggalkan terus seluar dalamnya. diaorang terkangkang mempamerkan tundunnya yaang berbulu halus.

Saya terus terkam pantatnya and saya nyonyot sepuas hati saya. Lihana merengek keghairahan and suaranya membuatkan saya semakin tak sabar untk menyetubuhinya. Lalu saya landing dekat kelengkang diaorang and saya sodok konek saya masuk lubang pantatnya.

Saya santak dalam dalam. Kalau blh biar sampai tertunjal kepala bayinya. Hahaha! Lihana ternganga and memegang tangan saya. diaorang letak tangan saya atas perut die. saya pun usap perut buncit Lihana yaang licin dngn baju kurung satin putihnya.

Saya ghairah melihatkan keadaan dirinya yang mengandung tu. saya pun henjut sepuas hati sampai saya rasa ingin terpancut. "Abang. ohh. abang ingin lepas ke. ohh." Lihana cam faham faham sahaja dngn keadaan saya masa tu.

"Ye. abang ingin terpancut sayang. Ohh. sedapnya body awak ni Lihana. Seksinya perut awak dngn baju kurung nie. Oh. lina!" saya pun menyantak konek saya dngn sekuat hati and saya lepaskan sperma saya mengisi rahimnya yang mengandungi janin itu.

"Ohh. lagii bang. ohh. panasnya air abang. dalamm dalam bang. ohh." rengek Lihana suruh saya pancut bnyak banyak. saya puas and terbaring kepenatan di sebelah Lihana. Lepas tu saya peluk Lihana and konek saya yaang berlumuran dengan air pantatnya and sperma ku sendiri sengaja saya biarkan bergesel dngn tubuhnya.

Sengaja saya ingin pakaiannya comot dngn noda persetubuhan. Kalau saya ingin semua orang nampak betapa sundalnya Lihana gadis Muar tu. Lepas tue saya terasa ingin main lagi. saya minta Lihana menonggeng sekali lagi atas katil.

Lihana pun buat sajalah cam yang saya suruh. saya pun selak kain diaorang yaang licin tu and saya jilat lubang jubur dia. saya lepas tu terus sumbat batang konek saya ke dalam lubang jubur die.

Merengek kuat Lihana masa tu and diaorang suruh saya masukkan perlahan lahan. saya tekan slow slow sampai telur saya rapat dekat celah jubur die. Lepas tu saya pun henjut dngn perlahan lahan.

Agak agak lubang jubur diaorang daah kurang longgar jer, saya pun henjut kuat kuat. Tak sampai 5 minit, menyembur sperma saya dalam lubang jubur die. Lihana menjerit. diaorang kata kat saya diaorang rasa cam saya kencing dalam lubang jubur die.

Mangkuk jugak si Lihana nie. Takkan daah berdozen lelaki diaorang main masa jadi bohsia dulu tak pernah jumpa yaang spermanya banyak cam saya punya. Lepas tu saya hantar diaorang balik.

Masa saya hantar diaorang balik, Lihana offer untk hisap konek saya masa saya drive. saya pun ok jer, blh jugak jadi penyedap. jika sampai sahaja kat rumah die, kami pun berpisah.

Dari dalam kereta saya tengok baju kurung Lihana bercapuk capuk dngn kesan air persetubuhan kami. Lihana ada bagi saya nombor handphone diaorang tapi malas saya ingin call. saya daah buang masa dekat tandas highway plus masa ingin balik jb.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.