Sunday 24 February 2019

Goda Isteri Jiran Badan Gebu Tetek Besar


Suatu hari, semasa selesai bermain sepak takraw, saya singgah ke rumah kak Naryani jiran baik ku yang kebetulan berdekatan dengan gelanggang sepak takraw. saya malas untuk terus pulang ke rumah kerana rasa terlalu haus yang amat sangat membuatkan saya terus singgah ke rumah Kak Naryani.

Anihnya, rumah Kak Naryani tutup pintu dan tingkap. Kak Naryani tinggal bersama suaminya abang Murdi. saya berfikir dalam hati. Mungkin Abang murad belum pulang lagi dari kerja. Oleh kerana haus saya cuba memanggil nama Kak Naryani dengan perlahan sambil mengetuk daun pintu berkali-kali.

Saya agak kecewa kerana niat hendak meminum air di rumah Kak Naryani ternyata sia-sia. saya bepatah kembali, tetapi telingaku terdengar daun pintu dibuka. Alangkah gembiranya hatiku. Girang dan berlonjak sambil berpatah kembali dan terus meluru masuk.

"Kenapa Kak Naryani kunci pintu ?", tanyaku selamba saja. Fajri tak pernah panggil Kak Naryani sebelum nie pun? Mana kak Naryani nak tahu? jawab kak Naryani.

"Fajri ingin apa?" tanya Kak Naryani. "Fajri Hauslah. Cadang ingin singgah minum sekejap dekat rumah kak Naryani". Kata ku sambil tersenyum. Kak Naryani masih muda dan berusia 34 tahun.

Badannya gebu dan buah susunya montok dan saiz ukururannya 34D 28 36. saya selalu mencuri pandang ke arah tetek besar Kak Naryani, ketika dia berkemban sambil menjemur kain.

Kadang-kadang Kak Naryani perasan tapi dia sengaja membiarkan kain kembannya longgar seakan mahu terjatuh. Kak Naryani Seperti sengaja ingin mengusik batang butuh saya. Kak Naryani buat apa tadi. ? tanya saya.

"Tadi Kak Naryani tertidur. Tak sadar hari dah petang". jawab kak Naryani. "Mana abang Murdi ?" tanyaku lagi. Sebenarnya memang saya harapkan sangat abang Murdi belum pulang.

Saat berdua dengan Kak Naryani memang telah lama saya idamkan. "abang Murdi pergi ke bandar. ingin cari kain, ingin buat baju". jawab kak Naryani. "Peh! Kalau gitu, lambatlah abang Murdi balik kan?". Kataku.

Kak Naryani Hanya terdiam dan menjeling dengan penuh makna kepada ku. Melihat badanku basah berpeluh, yg hanya berseluar pendek dan t-shirt, Kak Naryani terus ke dapur mengambil minuman air limau sejuk.

Saya duduk di ruang tamu. Kak Naryani datang semula dgn membawa segelas air limau untuk saya dan kemudian berjalan ke depan sambil mengunci pintu. Hati saya berlonjak. Memang itu yang saya harapkan.

Saya ingin goda Kak Naryani yang berbadan putih, gebu dan bernafsu itu. Kak Naryani terus duduk depan saya sambil melonggarkan kain kembannya. "Kak Naryani pun rasa panas hari nie. Macam ingin telanjang aje!".

"Telanjanglah! Bukan ada orang nampak pun". "Habis kau depan mata nie bukan orang ?". pintas Kak Naryani sambil tersenyum menyakat. "Kalau Kak Naryani terlanjang, Fajri beruntunglah", sapaku sambil menyakat reaksi Kak Naryani.

"Kau betul ingin tengok? Kau tak pernah tengok puki ye?". Kak Naryani telah berdiri di depan saya sambil melonggarkan kain kembannya. Tiba-tiba saja dia melucutkan kain itu jatuh ke lantai.

Mataku terbeliak kerana tidak kusangka apa yang saya lihat depan mataku menjadi kenyataan. Apa yang saya idamkan telah tidak berlapik langsung. Hanya kulit putih yang gebu dan montok kepunyaan Kak Naryani menjadi santapan mata nakalku.

Mataku terus menerkam ke celah peha Kak Naryani. Ada bulu-bulu hitam, berkerinting halus dan digunting rapi. Belahan bibir burit nya masih kelihatan. Kak Naryani merapatkan kedua tetek nya di depan mukaku.

"Hisaplah! Biar hilang haus tu!". katanya sambil ketawa kecil. saya apa lagi. Seperti orang miskin yang kehausan. terus menyonyot puting susu Kak Naryani. Mula-mula sebelah kanan. Kemudian saya tukar ke sebelah kiri.

Sungguh lembut dan pejal tetek kak Naryani. Kedua-dua tangan saya kemudian memegang jubur Kak Naryani yang bulat itu. saya Ramas kuat-kuat kerana geram. Kak Naryani berdengus kesedapan. "Pelan-pelan hisap Fajri. tak lari gunung di kejar".

Pintas Kak Naryani sambil mendesah kesedapan. uh. ah. "sedap Fajri." desah Kak Naryani. Sekejap aje sepasang tetek Kak Naryani membengkak dan kedua putingnya menjadi keras. Tak ku sangka tetek Kak Naryani teramat cantik dan besar.

Kemudian Kak Naryani menarik tanganku supaya berjalan ke dalam bilik. Kak Naryani terus menelentang dan mengangkangkan kedua pehanya. Maka Terselah burit nya. saya nampak ada cecair keluar dari bibir burit Kak Naryani itu.

Ada kesan tompok hitam pada bibir burit nya yg basah itu. , sungguh cantik dan lembut. saya terus membenamkan bibirku ke dalam burit Kak Naryani sambil menyedut dan menjilat burit nya dengan penuh gairah.

Ah. uh. , uhhmm. ah. Kak Naryani berdengus kesedapan yg tak terkata sambil terangkat-angkat jubur nya dia sempat mengusap manja rambutku. Bau burit Kak Naryani membuat saya semakin berahi.

Batang butuhku yang telah keras ingin menerjah keluar. saya segera tanggalkan seluar pendek saya. Kak Naryani semakin mendesah. sambil matanya redup terpejam. saya menindih ke atas tubuh Kak Naryani.

Kemudian Kak Naryani memegang pinggangku dan rapatkan ke badannya. butuh ku terus terbenam ke dalam burit berahi kak Naryani. Ah. sungguh nikmat. sekali. oh. yes. sedapnya. "Sedapnya batang kau Fajri. Kak Naryani dah lama ingin rasa. Masukkan dalam-dalam. ARgghh. Sedap. Uhh. sedapnya".

Baru saya tahu Kak Naryani pun sememangnya telah lama idamkan batang butuh ku kerana abang Murdi sejak 2 bulan nie. rasanya jarang berada di rumah. Mungkin kak Naryani tak dapat kot? fikir saya.

Setelah 30 minit mendayung. , Badan ku terasa getar sedap dan saya dah tak tahan geli lagi. saya segera memancutkan spermaku ke dalam burit Kak Naryani.

Nah. rasakan kenikmatannya. Kak Naryani terus kemut batang butuh ku dan merangkul badanku kuat-kuat. Badan Kak Naryani pun menggigil tanda dia telah klimeks. Kak Naryani terus menggigit leherku. "Jangan tarik batang kau Fajri. nanti dulu. Kak Naryani ingin kemut puas-puas".

Ah. uh. Agak lama juga kami berdakapan. Lepas itu kami berdua masuk ke dalam bilik air dan mandi sama-sama. Di Dalam bilik air, Kak Naryani tidak putus-putus memuji kehebatan saya.

Saya berasa bangga dan berazam akan mengulangi lagi adegan seks dengan kak Naryani apabila abang Murdi tiada di rumah. Selepas mengenakan pakaian, saya terus pulang walaupun dalam keadaan letih.

Kak Naryani sempat mencium pipiku sebagai tanda penghargaan terima kasihnya kepadaku. Setibanya di rumah, saya terus tertidur di atas sofa akibat keletihan hingga ke pagi.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.